یگانه شناسنامهِ آریابوم منِ ایرانی
یزدان ما اهورا مزداست
فرشتههای ما آمشاسپندان میباشند
همه دینباوری ما ، ایران است
باور دینی ما ، دانش و خرد است
پیامبر ، پیر فرزانه و آینده نگر و آموزگار مهادین ما آشو زرتشت است
فرزان شناسی (فلسفه) زندگانی ما بر پایه آموزههای زرتشت ، اندیشههای نیک ، گفتار نیک و کردار نیک استوار است .
شالودهٔ مهادین باورهای ما ، فرنودخواهی (منطق گرایی) نام دارد
چلیپای ما ، همانا فروهر ، نماد ورهران (مقدس) آیین یگانه زرتشتیست
زبان رستادین (رسمی) و مادری همه سرزمین ما ، زبان پارسی و نه فارسیست
تنها یک پیامبر دیگر آشوییک پس از آشو زرتشت داریم ، که کوروش بزرگ ، شاه شاهان نام دارد
پیشوای آموزههای زبانی و پرهنگی سره ما : استاد بزرگ فردوسی توسی میباشد
درفش نمادین آشوییک ما ، درفش کاویانیست
درفش پاترمیک و کیانی ما ، پرچم ۳ رنگ شیر و خورشید تاگدار است
نسکهای (کتاب های) آشوییک ما آوستا و شاهنامه میباشند
شهر پرستشگاهی (زیارتی) ما ، پارسه شهر (پرسپولیس) نام دارد
یگانه شناسنامهِ آریابوم منِ ایرانی :
نام و نام خانوادگی : ایران زمینِ شاهنشاهی
سالماهِ زایش : امردات ماه - ۱۱۰۰۰ سال پیش
نژاد : آریایی
تبار : ماد ، پارت ، کاسپ ، سکایی
نامِ پدر : اهورا مزدا
نامِ مادر : آناهیتا
دائنا : مهر پرستی و زرتشتی
زبان : پهلوی ، آوستایی
نام برادران و خواهران : کردستان ، آتروپاتگان ، دیلمستان ، تپورستان ، سیستان ، بلوچستان ، هکمتانه ، آرمنستان ، گرجستان ، تاژیکستان ، سوزیانا ، پارس ، خراسان ، سمنان ، .....
سالماهِ برفرستِ (صدورِ ) شناسنامه : ۱۱۰۰۰ سال پیش
برفرستگاهِ (محل صدور ) شناسنامه : آریابوم
سالماهِ سر انجام (انقضأ) : دارنده این شناسنامه زاده آمردات است ، هیچگاه نمیمیرد !!!
بدینروی و با آگاهی و هوشیاری رسا آگاهی میدهم که همهِ این دادههایِ شناسنامه درست میباشند ، و پایندان (تضمین) میدهم که هیچگاه از پیمانداری و اشا ورزیدن به آریابومِ شاهنشاهی خود دست نخواهم کشید ، جانم ، خونم و دمش (نفس) من تا پایان در راه ایران زمینِ شاهنشاهیم گذاشته شده و تا جان در بدن دارم ، پوششِ جانبازی در راهِ این شناسنامهِ راستینم را از تن بیرون نخواهم آورد ، و سوگند یاد میکنم به آفریننده جانها که دشمنان ایران زمین شاهنشاهی از دست من ، و شمشیر من رهایی نخواهند یافت .
افسرِ برفرست کننده شناسنامه : هیربد پردیسی توسی !
فرشتههای ما آمشاسپندان میباشند
همه دینباوری ما ، ایران است
باور دینی ما ، دانش و خرد است
پیامبر ، پیر فرزانه و آینده نگر و آموزگار مهادین ما آشو زرتشت است
فرزان شناسی (فلسفه) زندگانی ما بر پایه آموزههای زرتشت ، اندیشههای نیک ، گفتار نیک و کردار نیک استوار است .
شالودهٔ مهادین باورهای ما ، فرنودخواهی (منطق گرایی) نام دارد
چلیپای ما ، همانا فروهر ، نماد ورهران (مقدس) آیین یگانه زرتشتیست
زبان رستادین (رسمی) و مادری همه سرزمین ما ، زبان پارسی و نه فارسیست
تنها یک پیامبر دیگر آشوییک پس از آشو زرتشت داریم ، که کوروش بزرگ ، شاه شاهان نام دارد
پیشوای آموزههای زبانی و پرهنگی سره ما : استاد بزرگ فردوسی توسی میباشد
درفش نمادین آشوییک ما ، درفش کاویانیست
درفش پاترمیک و کیانی ما ، پرچم ۳ رنگ شیر و خورشید تاگدار است
نسکهای (کتاب های) آشوییک ما آوستا و شاهنامه میباشند
شهر پرستشگاهی (زیارتی) ما ، پارسه شهر (پرسپولیس) نام دارد
یگانه شناسنامهِ آریابوم منِ ایرانی :
نام و نام خانوادگی : ایران زمینِ شاهنشاهی
سالماهِ زایش : امردات ماه - ۱۱۰۰۰ سال پیش
نژاد : آریایی
تبار : ماد ، پارت ، کاسپ ، سکایی
نامِ پدر : اهورا مزدا
نامِ مادر : آناهیتا
دائنا : مهر پرستی و زرتشتی
زبان : پهلوی ، آوستایی
نام برادران و خواهران : کردستان ، آتروپاتگان ، دیلمستان ، تپورستان ، سیستان ، بلوچستان ، هکمتانه ، آرمنستان ، گرجستان ، تاژیکستان ، سوزیانا ، پارس ، خراسان ، سمنان ، .....
سالماهِ برفرستِ (صدورِ ) شناسنامه : ۱۱۰۰۰ سال پیش
برفرستگاهِ (محل صدور ) شناسنامه : آریابوم
سالماهِ سر انجام (انقضأ) : دارنده این شناسنامه زاده آمردات است ، هیچگاه نمیمیرد !!!
بدینروی و با آگاهی و هوشیاری رسا آگاهی میدهم که همهِ این دادههایِ شناسنامه درست میباشند ، و پایندان (تضمین) میدهم که هیچگاه از پیمانداری و اشا ورزیدن به آریابومِ شاهنشاهی خود دست نخواهم کشید ، جانم ، خونم و دمش (نفس) من تا پایان در راه ایران زمینِ شاهنشاهیم گذاشته شده و تا جان در بدن دارم ، پوششِ جانبازی در راهِ این شناسنامهِ راستینم را از تن بیرون نخواهم آورد ، و سوگند یاد میکنم به آفریننده جانها که دشمنان ایران زمین شاهنشاهی از دست من ، و شمشیر من رهایی نخواهند یافت .
افسرِ برفرست کننده شناسنامه : هیربد پردیسی توسی !
در پایان اینکه : ۱- کبیر تازیست ، درستِ آن بزرگ است .
شمشیرم را از رو میبندم ، همچون مازیار و بابک
اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش
ایمانم را از زرتشت میگیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد
خون اريايي در رگ های من می جوشد
من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هر چند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم
من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی پارس و سختی ام را از سهند
تشنه نیستم، همچون کویر ، دل من شهر سوخته سیستان است
چون ابر کوه سرو بر باورهایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم
این منم ، زاده مهر پارس، یک ایرانی
__________________اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش
ایمانم را از زرتشت میگیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد
خون اريايي در رگ های من می جوشد
من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هر چند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم
من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی پارس و سختی ام را از سهند
تشنه نیستم، همچون کویر ، دل من شهر سوخته سیستان است
چون ابر کوه سرو بر باورهایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم
این منم ، زاده مهر پارس، یک ایرانی
+ نوشته شده در پنجشنبه ۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت 23:29 توسط meysam
|